2008年1月10日星期四

明珠台播 "螢之光" 呀!!!

剛剛睇"HOUSE"的時候,見到明珠台買"螢之光"的廣告,係下星期一(14 jan)9:35pm開始播。 之前仲諗緊播完"女王直播室"之後會播什麼日劇,tvb能夠安排一個時段專播日劇真好呢!   嘩!  真係估唔到咁快就有得係免費電視台有得睇,日本才剛播完幾個月!!!


原本仲打算係呢排冇乜劇追的時候,繼續睇埋佢,依家可以轉睇電視啦!  不過,個後時間應該未返屋企,要set完預錄,咁又可以聽下粵配!


另外,一直好想睇的"華麗一族",終於有得係翡翠台播,係下個星期六(19 jan)10:10pm 好突然呀!  之前睇節目巡禮時,知道翡翠台會播已經好期待,但自從有數碼廣播後,又開始驚佢會只係高清翡翠台播 (我個區要等到8月才有得睇呢!),好在最後都有得睇。


時間可否過得快d呢!?


5 則留言 :

  1. 我都估唔到會播螢之光,
    華麗一族都估到會播,
    收費台都播緊父女7日變&
    我們的教科書, 都好update呀,
    不過如果播埋花樣少男少女就好了.........

    回覆刪除
  2. 我都估唔到會播螢之光,
    華麗一族都估到會播,
    收費台都播緊父女7日變&
    我們的教科書, 都好update呀,
    如果播埋花樣少男少女就最好啦.........

    回覆刪除
  3. 我都估唔到會播螢之光,
    華麗一族都估到會播,
    收費台都播緊父女7日變&
    我們的教科書, 都好update呀,
    如果播埋花樣少男少女就最好啦.........

    回覆刪除
  4. 我都估唔到會播螢之光,
    都估到華麗一族會播,





    收費台都播緊父女7日變&
     


    我們的教科書, 都好update呀,
     

    如果播埋花樣少男少女就最好啦.........

    回覆刪除
  5. 我都估唔到會播螢之光,

    華麗一族都估到會播,

    收費台都播緊父女7日變&

    我們的教科書, 都好update呀,

    如果播埋花樣少男少女就最好啦.........









    [版主回覆01/12/2008 16:50:00]收費台播d日劇update d都好正常,
    但係估唔到免費台會播螢之光啊!
    如果花樣少男少女係免費台播就最好啦!
    遲d tvb個數碼新台-J2 開播仲有多d日劇 & 日本動畫睇
    不過前提係收得到數碼廣播!

    回覆刪除