2008年1月17日星期四

驚天奪寶:世紀秘冊 ~ 冇得揀之下的唯一選擇

其實這套戲是去年聖誕上映的,我是想睇這套多過"魔幻羅盤"。


emily約我昨晚去睇戲,因為新片全都是星期四才上,所以唯有在舊片裡揀,這套就成了我們的不二之選。


我覺得它好睇過"魔幻羅盤",因為內容豐富,四周圍去尋寶,解謎,入白金漢宮的禁地,美國總統的辦公室,仲綁架美國總統(其實只是設法跟總統獨處),有機關重重的寶藏...  作為一套商業娛樂片,我覺得它絕對ok。就算冇睇過上一集都冇問題。(我有睇第一集)


寶藏的機關其實是有意思的。  人們會因為想接近小金像而中陷阱; 而脫險的方法,就是要有人肯自我犧牲(當然係要有2個or以上的人跌落陷阱); 但其實仲有一個可以不用犧牲同伴的方法,就是已脫險的同伴肯用大金像來交換。  即是只有不為眼前利益所動的人,才可以找到寶藏吧!


我覺得壞人唔一定要死。  雖然最後壞人肯自我犧牲來讓其他人脫險,算是為了表明人性本善,壞人最後都悔改,但都唔定要死吧!  可以是壞人最後被主角的不計前嫌所感動,大家一齊逃脫後,聲聲相識,成為朋友吧!  不過呢!  要一個莽顧途人安全的壞人突然在最後變成大好人,好怪!


另外,尼古拉斯基治個樣好怪,好似剛剛拉完面皮咁,好光滑,唔通真係去整容!?


應該會有第3集吧!  總統叫主角去睇秘冊的第47頁,就是為下集舖路。


~~~


看了"末世凶煞"(cloverfield)的tailer,好吸引,有d興趣,不過今日上yahoo電影,見到影評只有一粒星,評語好差,嚇咗一跳,要去睇下專業影評人點睇先。


沒有留言 :

發佈留言